Δευτέρα 22 Οκτωβρίου 2007

Και εδω ο κυκλος κλεινει

Και ετσι επρεπε να γινει εδω και πολυ καιρο...ημουν τυφλος...ο Χωρισμος θελει 1 η αγαπη θελει 2
Και εγω εδω ειμαι περιττος πεταμενος ισως και εμποδιο στις ζωες αλλων.
Δεν εχω μαθει να παρακαλω δεν εχω μαθει να στεκομαι δεν εχω μαθει να ζω μεσα απο τις ζωες αλλων.
Δεν θελω αλλα χτυπηματα δεν θελω αλλα δακρυα δεν θελω τιποτα πια.....
Οτι αγαπουσα το εχω χασει και το εχω χασει οριστικα δεν εχει νοημα να πω κατι δεν εχει νοημα να περιμενω δεν εχει νοημα να ζητω.....
Ειμαι εγω με οτι νιωθω και με οσα ολοι οι αλλοι διεγραψαν.....
Αντιο αγαπημενη μου

1 σχόλιο:

gahan είπε...

φίλε ούτε και εγώ δεν έχω μάθει να παρακαλάω

έχω μάθει όμωσ να διεκδικώ !
και αυτό θα κάνω όσο αντέξω και μου βγαίνει .

διακριτικά βέβαια , όσο και αν πληγώνομαι κάθε φορά που ακούω την αδιαφορία της. τέλοσπάντων , καλή δύναμη μεγάλε και μην ξεχνάς !!!!!!!

ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΚΩΤΩΝΕΙ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟΥΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ