Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2007

Ποσο περιεργο χαμογελο μπορεις να δωσεις..........
Ξημερωματα κυριακης και μετα απο 2400 ατελειωτα οδικα χιλιομετρα μεσα στην ομιχλη των αλπεων εφτασα επιτελους στoν προορισμο μου για αποψε
Μοιρα αστειο ελεγα πως ηξερα ολα τα τραγουδια των Nightwish μα την Ωρα που εβγαζα το Cd απο το αμαξι επεσα πανω σε ενα που μου ματωσε την καρδια Μην αναγνωριζοντας την φωνη της Tarja, ακουω μια νεα φρεσκια φωνη να λεει το ονομα που με ματωνει πιο πολυ απο ολα, εμεινα κολλημενος στο ραδιοφωνο εκει περιπου στην Montana μολις ειχα βγει απο το τουνελ που ενωνει την γαλλια με την ιταλια.She walk alone but not without her name Eva flies away dreams a world far away in this crues childrens name there is no friend to call her name,,,,.....
Σκεψεις στο μυαλο μου καθως εμαθα ασχημα νεα και εγω εχω ηδη φυγει και δεν μπορω δεν θελω δεν πρεπει να γυρισω ακομα....
Μπηκα με το I-phone μου στο νετ (ευτυχως σε ολο τα ταξιδι μου εως τωρα ο δρομος ειναι διασπαρτος με Hotspots για τους ταξιδιωτες σε καθε Rest aeria)και βρηκα το Videoclip του νεου μου αγαπημενου τραγουδιου , ενα απο τα λιγα πραγματα που παιρνω μαζι μου μαζι με τις πληγες μου.....Το ξερω θα ερθουν χειροτερες μερες για ολους μας γιατι ολοι μας εχουμε παρει λαθος δρομους αλλοι με ψευδαισθησεις αλλοι με τρομο και φυγη
Περασαν μολις 2 μερες μακρυα απο την πατριδα και για να ειμαι ειλικρινης δεν σκεφτομουνα μεχρι την ωρα που ακουσα αυτο το τραγουδι
στο δωριζω καρδια μου

1 σχόλιο:

oneiroparmenh είπε...

Είναι υπέροχο να ανακαλύπτεις τραγούδια που εκφράζουν τα συναισθηματά σου...Νιώθεις πως υπάρχει κάποιος που νιώθει το ίδιο,κάποιος που μπορει να σε καταλάβει..