Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2007

"Στους 31 δρομους" αλλα Ιταλικα

Οι τελευταιες ωρες στην ελλαδα..... Ποσα πραγματα εχω ακομα να κανω,
Σαν προταγωνιστης στους 31 δρομους αισθανομαι μονο που εγω δεν φευγω για NY...
καπου πιο κοντα εκει που με περιμενουν φιλικες κουβεντες.
Προορισμος το Bary για αρχη και μετα η Napoli δεν ξερω ακομα για ποσο και που τελικα θα καταληξω...
μαζι μου μονο μια βαλιτσα και ενα τηλεφωνο και αυτο για να μην ανυσυχουν οι γονεις...
προορισμος η λυτρωση....
Σκεπασα το αμαξι μου σημερα αφησα τα κλειδια πισω και σε λιγο θα παω να παραλαβω την νεα μου καρτα με την φορητοτητα και το Roaming ανοιχτο.....
και τα ξημερωματα του σαββατου θα παρω το αεροπλανο...αφηνοντας πισω τα παντα....
Καθησα λιγο πριν κλεισω το Pc μου και βλεπω ενα Mail απο εκεινη....Μου ζηταει να εξαφανισω ολες τις φωτογραφιες μας απο το Space μου...αυτο ειχε μονο να μου πει......θυμωσα στην αρχη........μα μετα τι νοημα εχει αλλη μια χαρη απο τις πολλες που της εκανα και της κανω γιατι να της το αρνηθω...Ετσι και αλλιως για μενα εχουν αξια οχι για κανεναν αλλο, τις κατεβασα και αυτες...........
Ετσι οπως κατεβασα και ολα οσα νιωθω. Τι ελπιζω να βρω εκει...λυτρωση........
Ισως και μια καλη δουλεια μιας που πλεον με τον οτε δεν θα εχω σχεση..... εκτος εαν γυρισω οταν ληξει και η τελευταια μερα αδειας που εχω καπου εκει στα μεσα γεναρη.....
Εκαναν και αυτοι πολλη υπομονη και πιστευω πως αυτη την φορα ακομα και εαν γυρισω θα με περιμενει η απολυση μου.... Στο κατω κατω παθητικο ημουν τους τελευταιους 4 μηνες.
Στο σπιτι επικρατει απολυτη σιωπη κανεις δεν μπορει να καταλαβει αυτη την φυγη...
Λογικο..... με ολα οσα εγιναν με τον πατερα μου δεν καταφερα ποτε να τους εξηγησησω τι εγινε με μενα ολον αυτον το καιρο........ Μα τωρα για αυτους ειναι ολα καλα και θελουν το παιδι τους.μα αυτο δεν υπαρχει.
ειναι κριμα και για εκεινουν μα ειναι κριμα και για μενα...Τελειωνοντας αυτο το κειμενο θα κλεισω και το PC μου........θα κλεισω την καρδια μου θα δω λιγους μονο φιλους και μετα τιποτα........
αστειο θυμαμαι μια χαζοελληνικη ταινια που εβλεπα πριν απο λιγο καιρο τιποτα ουσιαστικο δεν ειχε παρα μονο μαι κουβεντα "καποιος φιλοσοφος στην αρχη του αιωνια ειχε πει πως ο η κολαση μας ειναι Αλλοι...μεγα λαθος η κολαση ειναι η απουσια τους"
Παντως δεν εχω παραπονο, εχω εισπραξει πολυ οικτο τον τελευταιο καιρο.....Εκει εφτασα να βλεπω στα ματια των αλλων πως με λυπουνται...Anyway δεν πειραζει καλη καρδια
Αυτα τα λιγα σαν τελευταιες κουβεντες ισως για αρκετο καιρο εδω αρχιζει για μενα το δικο μου Σηριαλ....το δικο μου ταξιδι λυσμονιας η δικη μου οδυσσεια......
Ενας δρομος που πιστευα πως δεν θα ξαναπερπατουσα ποτε να η αναγκη με κανει να τον βαδισω...Η αναγκη αν βρω τον θωμα που πηρε μαζι της η αναγκη μου για απαντησεις και για Λυσμονια....

Farewell λοιπον σε ολους σας

2 σχόλια:

gahan είπε...

φεύγεις ρε ? τι ιστορίες για bary και napoli ...

προχτές ξεπέρασα ένα απίστευτο εμπόδιο στο πολύ χαλαρό ..ολόκληρο υποπτέραρχο που μου την έλεγε στα ίσα...τεσπα

πλάκα πλάκα ότι έχω τραβήξει το last 2μηνο με κάνει να πιστεύω ότι τελικά οι δυνάμεις μου είναι απεριόριστες..

όχι μόνο την πάλεψα ρε , αλλά φτιάχνω και την ζωή μου ουσιαστικά απο το μηδέν...

Ανώνυμος είπε...

ti noima exei to na meneis otan ola moiazoun mataia.kalo taxidi file kai girna otan ola tha einai kala gia sena