Τρίτη 9 Δεκεμβρίου 2008

Ντρεπομαι

Στα 31 μου χρονια σημερα ντρεπομαι πρωτη φορα στην ζωη μου που ζω στην ελλαδα
Η χωρα μου το λικνο της δημοκρατιας πεφτει μερα με την μερα στα ματια μου.
Οχι δεν ειναι δημοκρατια αυτο...
Δεν υπαρχει δημοκρατια οταν δεκαπενταχρονα παιδια σε μια χωρα ελευθερη χανουν την ζωη τους επειδη αμφισβητησαν την αρχη.... την αρχη λεω ΤΑ ΑΡΧΙΔΙΑ ηθελα να πω
Δεν υπαρχει δημοκρατια οταν τραμπουκοι που κατ εμε δεν εχουν καμια σχεση με με τα παιδια που διαμαρτηρονται καινε την ελλαδα και κανουν πλιατσικο σε καταστηματα σε περιουσιες του γειτονα μου
με κανετε να ντρεπομαι... και ντρεπομαι και με την απαθεια μας τοσα χρονια
Ντρεπομαι που σημερα καποιοι που με κυβερνανε ετοιμαζονται να κυρηξουν την χωρα μου σε εκτακτη αναγκη γιατι ειναι ανικανοι να κοντρολαρουν τους τραμπουκους που οι ιδιοι δημιουργησαν και συντηρουν δεκαετιες
και μετα τι??? ο στρατος στους δρομους?????
κυριοι οι μνημες της χουντας ειναι ακομα φρεσκιες στην ελλαδα
Και οι ελληνες ζυγο δεν τον σηκωνουν
Σκεφτειτε καλα κυριοι διοικουντες γιατι ηδη μας βγαλατε απο του καναπεδες μας
και μια κινηση ακομα ειναι αρκετη ετσι ωστε αυριο η απεργια να γινει λαικη οργη
Μας τα πηρατε ολα
Το μονο που μας ειχε μεινει ειναι μια ψευδαισθηση ελευθεριας και νυχτα σαββατου την πυροβολησατε και αυτην ....
Ειναι τα παιδια σας αυτα που χτυπατε τα παιδια σας που αποφασισαν πως ο κοσμος που τους φτιαξατε δεν τους κανει....ο κοσμος σας πια δεν μας κανει
και εσεις κυριοι κουκουλοφοροι........ δεν ταιργιαζετε με την οργη αυτου του λαο ΣΤΑΜΑΤΑΤΕ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙΤΕ ΔΙΑΤΕΤΑΓΜΕΝΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ σας μαθαμε πια..
ειμαι γενια των 30 και πιστεψτε μας ειναι πολυ κοντα η ωρα που θα μας δειτε απεναντι σας και τοτε κανεις δεν θα μπορεινα σας σωσει..
Καλο ταξιδι αλεξη..... συγγνωμη που δεν τιμαμε την μνημη σου οπως πρεπει ....
μα ειθε να εισαι το τελευταιο αιμα στον ακυρυχτοjavascript:void(0) αυτο πολεμο ησουν μολις 16 ετων αδερφε.... και ειμαι σιγουρος πως δεν θα ηθελες να εκδικηθουμε το αιμα σου απλα να το τιμησουμε..
Ας το σκεφτουν ολοι αυτο

Δεν υπάρχουν σχόλια: