Τετάρτη 12 Νοεμβρίου 2008

7 Αληθειες στα ευκολα και στα δυσκολα

μετα απο προσκηση απο το μαρακι στο παιχνιδι 7 αληθειες για μενα θα εκθεσω και τις 7 δικες μου (η πλακα ειναι πως σκεφτομαι να παω εδω και καιρο στο παιχνιδι η ωρα της αληθειας και ο μονος λογοs που δεν το εχω κανει ακομα ειναι οτι σκεφτομαι ποσος κοσμος θα με περιμενει εξω απο το σπιτι μετα το περας τησ δοκιμασιας και οχι με τις καλυτερες των προθεσεων)

αληθεια πρωτη

θεωρω τον εαυτο μου ακραιο ανθρωπο ζω μεγαλες περιοδους ηρεμιας που με κανουν να χανομαι απο το πραγματικο εγω μου αλλα και περιοδους απολυτης εντασης και παθους. Δεν γνωριζω την μεση οδο δεν την ποθω δεν με γοητευει..
ειμαι τελειμανης με οτι καταπιανομαι και πολλες φορες γινομαι εκνευριστικος στους γυρω μου αν τα πραγματα δεν πανε οπως τα θελω

αληθεια δευτερη

Αγαπηθηκα με παθος και θεωρω τον εαυτο μου τυχερο για αυτο...εζησα την αγαπη και τον ερωτα στις πιο ακραιες του εκφρασεις ειδα ανθρωπους να κανουν ακραια πραγματα για μενα και εκανα ακραια πραγματα για αυτους...ακομα κανω μα προτειμω πλεον να στεκομαι στην σκια να ειμαι θεατης και οχι προταγωνιστης.. προταγωνιστης θελω να ειναι οι πραξεις μου και οχι εγω.

αληθεια τριτη

δεν λεω ευκολα συγγνωμη αν και σφαλω πολυ συχνα... Προτιμω να το δειχνω με πραξεις και οχι με λεξεις ..Το ιδιο απαιτω και απο τους γυρω μου...

Αληθεια τεταρτη

Δεν με τρομαζεις με τιποτα οσο αναφορα εμενα.... Τρεμω ομως οταν καποιος προσπαθει να κανει κακο σε καποιον που αγαπω.... Δεν φοβαμαι τον θανατο μα τρεμω την απωλεια αν και εμαθα να ζω μαζι της .... Μπορω να ζησω στην απολυτη μοναξια μα την απαιχθανομαι
με τρομαζει η σιωπη μα πολλες φορες ειναι η καλυτερη απαντηση

αληθεια πεμπτη

Μπορω να παιξω μουσικη μονο οταν αυτη βγαινει απο μεσα μου και μονο οταν εχω κατι να πω μεσω αυτης δεν μπορω να μιξαρω κατοπιν παραγγελιας..... Χαιρομαι ομως που πιανω ακομα τον εαυτο μου να δακρυζει στο ακουσμα ενος αγαπημενου ή γεματου αναμνησεις τραγουδιου

αληθεια εκτη

Γενικα η σχεση μου με το χρημα ειναι κακη δεν ειμαι οικονομος και ποτε δεν καταφερα να τα κρατησω στα χερια μου..Βεβαια η δουλεια μου με κανει να μην μου λειπουν και ποτε ακομα και σε περιοδους κρισης σαν την εποχη μας... Ομως δεν με τρομαζει και η φτωχια αρκει να εχω ανθρωπους να με αγαπουν ..

Αληθεια εβδομη

Ακομα δεν εχω βρει την μεγαλυτερη μου αληθεια την ψαχνω την ζηταω την ποθω η ευτηχια ειναι κατι απλο την ανασαινεις καθε στιγμη την ποθεις και πολλες φορες την φθονεις
την ειχες χθες σημερα την χανεις την εχεις αυριο μεθαυριο μπορει να εχει χαθει
η μεγαλυτερη μου αληθεια ειναι απλη ζησε την καθε μερα σου σαν να ναι η τελευταια μην πεις ποτε μα ποτε κατι που μπορεις να πεις σημερα αυριο...η πιο χαμενη μερα σου ειναι αυτη που δεν ειπες σε αγαπω

1 σχόλιο:

Because of you... είπε...

Αν πας ομως στο παιχνιδι κανε χωρο στον καναπε και για μενα... Εχω κι εγω να σου κανω κανα 2 ερωτησουλες! Οχι οτι δεν ξερω την απαντηση, ουτε και για να σε φερω σε δυσκολη θεση... Απλα επειδη φοβαμαι να δω εμενα στη θεση σου..!!

Αν πας, μη με ξεχασεις λοιπον!
Thanxz που ανταποκριθηκες στην προσκληση big bro!

Τα φιλια μου κ να προσεχεις ( i know u will...)