Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

Σημαντικοτερες στιγμες στην ζωη μου

Παιρνοντας και εγω πασσα απο καπου και επειδη πραγματικα το θεωρησα πιασαρικο σαν θεμα θαθελα να παραθεσω και εγω καποιες απο τις στιγμες που θεωρω σημαντικες στην ζωη μου. Οχι πως θεωρω πως υπαρχει κατι σημαντικο για να αναφερω απλα ειναι τοσες οι μεταβολες που περασε η ζωη μου τα τελευταια 10 χρονια που θεωρω πως ειναι καλο να κανω και εγω εναν μικρο απολογισμο. Τα θετω με ημερολογιακη σειρα και οχι με σειρα προτεραιοτητας γιατι απλα ολες τις στιγμες που θα αναφερω θεωρω πως ειχαν ισοβαρη σημασια για την ζωη μου

1. Η πρωτη μερα που επαιξα ποτε μουσικη μπροστα σε κοινο....ηταν της Αγ.Αικατερινης του 1994 πιστιρικας ακομα εκανα τα πρωτα μου εγκαινια σαν Resident Dj σε ενα μαγαζι στο χαλανδι.
Σημαντικο για μενα γιατι για πρωτη φορα με εμπιστευονταν για κατι ενιωθα σαν ψαρι εξω απο το νερο μα πολυ περηφανος ¨)
2.Η αμηχανια μετα την πρωτη φορα...μαθητης γυμνασιου ακομα εγινε ουσιασικα κατα λαθος με μια συμαθητρια μου .....παγωμαρα μετα.......
3.Ο τραυματισμος μου στους αγωνες Tae KWO Do το 1998......Πρωτη φορα ενιωσα τοσο πονο και ταπεινωση μαζι....μετα απο αυτο δεν ξαναπαλεψα σχεδον ποτε.
4.Η ημερα που πετυχα στην Ικαρων.......παρολο που τα παρατησα αμεσως ηταν ο πρωτος ουσιασικα στοχος που ειχα βαλει κοντρα στους δικους μου και τον ειχα καταφερει.
5.Η ημερα που σαπισα στο ξυλο εναν μισοτρελο υποπυλαρχο που επειδη θεωρησε πως ο συναγερμος που χτυπησε στο στρατοπεδο της κυπρου που υπηρετουσα ηταν αληθινος και επειδη 2 παιδια του πληρωματος μου τρομαξαν και παγωσαν απειλουσε να τα σκοτωσει....
ηταν η πρωτη φορα που φοβηθηκα παρα μα παρα πολυ στην ζωη μου μα εκανα αυτο που υπαγορευε η λογικη και η καρδια μου.Το ιδιο βραδυ ο οδηγος μου εσπασε αυτον τον φοβο με μια τρομερη ατακα " αρχηγε μην πεθανουμε αποψε γιατι δεν εχω παει ακομα με γυναικα".....Με εκανε να νιωσω τοσο υπευθηνος για αυτα τα παιδια που οτι και να γινοταν εκεινοτο βραδυ δεν θα παθαιναμε τιποτα...Με διδαξε τι θα πει να σε ακουλουθουν και να πιστευουν σε σενα..... 8 χρονα μετα ο παναγιωτακης σκοτωθηκε σε αυτοκινητιστικο...ο Θεος να αναπαυσει την ψυχη του.
6.Ενα πρωινο τρελας που εγω ο δημητρης και ο γιαννης μια τρελη παρρεα ξεκινησαμε ενα ταξιδι προς το αγνωστο για ενα πουκαμισο αδειανο ενα ταξιδι για την καλαματα.....
ηταν η πρωτη φορα στην ζωη μου που απο τα χιλιαδες ταξιδια που ειχα κανει μεχρι τοτε αυτο δεν ειχε σκοπο οχι προφανη τουλαχιστον ηταν ταξιδι για το ταξιδι για την τρελα της στιγμης..Βεβαια αυτη η τρελα αλλαξε την ζωη μου για παντα με σημαδεψε με τον δευτερο μεγαλυτερο πονο της ζωης μου λιγα χρονια μετα....
7.εικοσι μερες μετα...Μια ατελειωτη μερα κυνηγοντας ενα κτελ μετα απο τρακαρισμα του καλυτερου μου φιλου με 2 ωρες υπνο και με 7 ατομα μεσα σε ενα Uno (μην ρωτατε που χωρεσαμε)μα ειχα για ανταμοιβη το πιο ανιδιωτελες χαδι και την πιο ζεστη αγκαλια για να κοιμηθω η ετσι νομιζα τοτε anyway για μενα ηταν σημαντικο.
8. Καλοκαιρι του 2003 αυγουστος στο αγαπημενο μου μαγαζι στα στυρα..... Η ημερα που πεταξα το κινητο μου στην θαλλασα κοβοντας οριστικα σχεδον δεσμους με το πρωτο συναισθημα που με γονατισε στην ζωη μου.....Ηταν η ημερα που αλλαξα που εκρυψα και το τελευταιο ανθρωπινο κομματι που ειχα για να σωθω...εγινα ψυχρος παρτακιας εκρυψα το αληθινο μου εαυτο με σκοπο να τον προστατευσω... Τα 3 χρονια που ακουλουθησαν ηταν απλα απροσωπα απεναντι στο 99% του κοσμου που ηξερα.
9.Μια βραδυα στον λαιμο με μια αγνωστη που εμελε να ειναι ο μοναδικος ανθρωπος που μπορει να χαρακτηριστει συντροφος για μενα...διπλα σε εναν γκρεμο αυθορμητα εβγαλα το πουκαμισο μου να της το δωσω για να ζεσταθει και εγω εμεινα γυμνοστηθος.....μια ατελειωτη σηζητηση και μια πολυ ομορφη συνεχεια με πολλααααααααα σκαμπανεβασματα.Αυτος ο ανθρωπος μου διδαξε πως ειναι να αγαπας πραγματικα πως ειναι να βαζεις την αγαπη πανω απο εγωισμους και απο κλισε τι θα πει υπομονη και πιστη σε εναν ανθρωπο.
10. Η μερα που απεκτησα την εταιρια μου μετα απο 2 χρονια σκληρης δουλειας σε αυτην.Ενιωσα πολυ περηφανος που επιτελους ειχα αποδειξει σε μενα πως τα σκληρα λογια που μου ειχε πει ενας ανθρωπος που αγαπουσα δεν ηταν αληθινα οτι μπορουσα να γινω κατι που θα θαυμαζαν πως μπορουσα να εξασφαλισω σε αυτους που αγαπουσα οτι ηθελα να τους προσφερω...... βεβαια λιγα μολις χρονια μετα το ονειρο κατερρευσε εξ αιτιας κακων επιλογων του συναιτερου αλλα δεν πειραζει οσο κρατησε κερδισα αρκετα για 2 ζωες.
11. Η ημερα που αναγκαστηκα να παρω μια αποφαση κοντα στις αρχες μου και να κανω κατι εναντια στα πιστευω μου.......
Ισως η ζωη μου να ειχε παρει αντιθετη τροπη σημερα εαν ειχα αποφασισει διαφορετικα εκεινη την ημερα εαν ειχα πατησει ποδι και ελεγα οχι δεν το κανω......Ιδως ηδη να ημουν οικογενιαρχης με παιδια η ενας ακομα στην λιστα των ατελειωτων διαζυγιων...δεν θα μαθουμε ποτε.....
12.
Μια βραδυα στην αυλιδα με ενα πλασμα στην αγκαλια μου να κοιμαται σαν πραγματικος αγγελος...και εγω να ξεχειλιζω απο αγαπη.αγαπη που προδωσα με τον χειροτερο τροπο.....μα εκεινη την βραδυα δεν μπορει να μου την παρει...να μας την παρει κανεις..οσο αληθεια η ψεματα αν ηταν αυτο θα το κρινει μονο το μελλον......
13. και ισως φαρμακερο ...... η ημερα που οι μυθοι μου κατερευσαν .... η ημερα που σταθηκα απεναντι σε αυτο που μεχρι εκεινη την ημερα θεωρουσα και παρουσιαζα σαν τον μεγαλυτερο σταθμο της ζωης μου.....Η ημερα που η αγαπη σκοτωσε και παλι την αγαπη..... μα μεχρι εκεινη την στιγμη δεν μπορουσα να δω καθαρα...... παγιδευμενος μεσα στα ψεματα μου....... Η ημερα που με ξανα αλλαξε και με διδαξε τως οταν φορας μασκες για να κρυψεις το πραγματικο σου εαυτο καποια στιγμη τον χανει......
η ημερα που με εκανε αυτο που ειμαι σημερα....

Αυτα τα λιγα σε μια ταραγμενη ζωη τριαντα χρονων
και η μονη ευχη που μενει......
η καθε μας μερα να ειναι μια ακομα πιο σημαντικη μερα της ζωης μας...γιατι οπως λεει και μια πολυ αγαπημενη μου υπαρξη εκει εξω "μην στεκεσαι μπροστα μου γιατι μπορει να μην σε ακουλουθησω......μην μεινεις πισω μου γιατι μπορει να μην ξερω να οδηγω........στασου διπλα μου και γινε φιλος μου"

2 σχόλια:

Dreamer είπε...

".......οταν φορας μασκες για να κρυψεις το πραγματικο σου εαυτο καποια στιγμη τον χανειs......".

Αυτό νομίζω είναι το πιο συγκλονιστικό φίλε μου....

thomasd είπε...

ναι ειναι ............ μα τιποτα στην ζωη δεν ειναι χωρις τιμημα.....
εαν δεν χαθεις δεν μπορεις να ξαναβρεθεις δεν μπορεις να επαναπροσδιοριστεις...
Βεβαια εγω το πληρωσα πολυ ακριβα ..... εχασα οτι στην ζωη μου ηταν αληθινο...
Μα τωρα απλα προσπαθω η καθε μου στιγμη να ειναι μοναδικη