Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2007

Θα προχωραμε μαζι

Σε ευχαριστω που παρολο που σε αμφισβητησα εσυ εισαι ακομα εδω για μενα.....
Που οταν βαδιζα λαθος εσυ με ανεχτηκες......
Σε ευχαριστω που αντεχεις που με μαθαινεις που με αγαπας......
Μην με ρωτησεις ποτε εαν σε αγαπω....ειναι λιγο το να στο πω και το χω λερωσει πολλες φορες....
θα σου λεω ειμαι εδω για να κερδισουμε ΜΑΖΙ τον χρονο που χασαμε.....
Τα λαθη μου τα αφησα στο παρελθον εκει που ανηκουν ελπιζω να καταφερεις να τα αφησεις και εσυ....
Δεν ξερω ποια ειναι η γυναικα ης ζωης μου ακομα την ψαχνω....μα σιγουρα ξερω πως θελω να εχει τον χαρακτηρα τον δικο σου τις αντοχες του........
Γιατι ειμαι ακομα παιδι που τωρα μεγαλωνει γιατι ειμαι παιδι που φοβηθηκε που εχασε τον δρομο του που ακομα κρυωνει....
Και εαν σου δειχνω τοσο δυνατος να θυμασαι στα πιο πολλα κομματια εσυ εισαι η δυναμη μου......
Που οταν μου την στερησες εγω την γυρευα αλλου............
Παντα σου ελεγα μην μεινεις πισω θα χαθω.... σε θελω διπλα μου...
Δεν σου ειπα ομως ποτε το γιατι...γιατι θελω να μου κρατας το χερι να μην φοβαμαι...
γιατι με εσενα διπλα μου δεν φοβαμαι τιποτα νιωθω πως μπορω να αντιμετωπισω τα παντα....
Σου χρωσταω πολλα

να το θυμασαι παντα οταν μου κανεις την πιο κουτη ερωτηση του κοσμου..............
Νινακι μου

1 σχόλιο:

Because of you... είπε...

Elpziw na aksizei pragmatika...
Sou efxomai ta kalutera ki as einai diaforetika ap afta pou efxomoun kai ilpiza...