Τετάρτη 7 Νοεμβρίου 2007

Καλο χειμωναααα!!!!!!!!!!!!

Αντε και να που επιασε χειμωνας..............
Τοσες αλαγες τοσο γρηγορα τοσο απροσμενα.....
Θυμαμαι περσι τον χειμωνα χουχουλιαζα μεσα σε αγκαλια σαν γατι.... φετος τα τραγματα φαινονται να τρεχουν πιο γρηγορα.....
Ποσα αλλαξαν απο περσι...... ΟΛΑ
1.Ξαφνικα απο εκει που περιμενα πως με ολα τα γεγονοτα του καλοκαιριου θα με απελυαν κακην κακως βρεθηκα να εχω και την ευθηνη του 3 μεγαλυτερου κατανεμητη της ελλαδως για λογαριασμο του Οτε μετα την ξαφνιη αποχωρηση του προισταμενου μου.....
Πριν προλαβετε να με συγχαρειτε σας λεω πως ειναι 10 φορες μεγαλυτερες ευθηνες με τα .............. ιδια λεφτα πραγμα που σημαινει πως απλα δουλευω ΠΟΛΥ περισσοτερο απο οσο δουλευα και τα ακουω απο πανω μιας που η δουλεια εχει ΤΕΤΡΑΠΛΑΣΙΑΣΤΕΙ απο περσι τετοια εποχη (ο λογος που λαο προηγουμενος την εκανε με ελαφρα για αλλη....υπηρεσια λιγοτερο στρεσογωνα, εχει και την καρδια του το παιδι δεν μπορει).Ωρε ωρες αναρωτιεμαι εαν αυτο ειναι μεγαλυτερη τιμωρια απο την απολυση :P :P :P

2. Αποφασισα τωρα στα γεραματα πως εχω πολυ ελευθερο χρονο και σχεδον τιποτα αν τον κανω......
Αρα απο εκει που περσι τετοιες ωρες μιλουσα ασταματητα στο κινητο με το μικρουλι μου τωρα χυνω ατελειωτους τονου ιδρωτα στο γυμναστηριο για να αποβαλλω τα κακα που μου αφησε αυτος ο χωρισμος ( μια μπυρο κρασο ουισκοκοιλια ΝΑΑΑΑΑΑ)....

3. Απο εκει που περσι καναμε ονειρα για την καινουργια μας Silvia S14 καιτην καναμε το πρωτο μας Test Drive τωρα την εχω χεσμενη σε σημειο που δεν παω καν να φτιαξω εκεινο το χτυπηματακι που αφησε το κολωνακι στο τελευταιο μου Drift

4. Απο εκει που περσι δεν με ενοιαζε καν εαν το μαλλι ειχε μακρυνει εξαιρετικα τωρα τρεχω να προσεχω μαλι μουσακι νυχια κ.α μιας που στο Aikido ειμαι και ξυπολυτος (γαμω τα γυμναστηρια και εκεινο το 19 παλιοκοριτσο που με εβαλε κατω με μια λαβη χθες)

5. Με εχει πιασει καταναλωτικη μανια με εναν αερα ανανεωσης τρελο σε σημειο που οι ντουλαπες μου εαν ειχαν στομα θα με εκραζαν πριν παθουν την ασφυξια απο το φορτωμα...που οι καλες περσινες εποχες που ενα τζινακι αρκουσε και τα μαγαζια μας κυνηγαγαν για πελατες.....

6. Απο εκει που η μοναδικη μου σχεση με την κυπουρικη ηταν να .....πηγαινω στο ανθοπωλιο να παιρνω κανα τριανταφυλλο τωρα μεγαλωνω 2 Bonzai και πιστεψτε με ειναι σαν να μεγαλωνεις παιδια

7. και πιο σημαντικο πλεον...ξαναζωωωωωωωωω.....
Απελευθερωμενος απο τα βαρη 2 ετων απο κακες σχεσεις με γονεις και "συντροφους" (συντροφους My Ass γιατι μονο ΛΟΓΙΑ ηταν) ξαναβρισκω τις παρεες μου τους φιλους μου ξανακανω πραγματα που εκανα παλια εχω τρομερη ενεργεια και διαθεση........
Δεν εχω αναγκη κανεναν στην ζωη μου για να μου την οριζει γουσταρω που ειμαι οπου γης και πατρις με μια βαλιτσα παντα μεσα στο αμαξι ετοιμος για το πιο μεγαλο ταξιδι αρκει να μου το προτεινεις...
Οχι πισω απο γνωριμιες με Laptop ακια και δηθεν "φιλοσοφικες παρεοκαταστασεις σε σπιτια" αλλα σε φλογερες καλησπερες που ειναι ετοιμες να σε ταξιδεψουν στο πιο μακρυ σου ονειρο στο μερος που δεν υπαρχουν παθη και ψεματα....
Και τωρα στα 30 μου πλεον δεν συμβιβαζομαι με τιποτα αλλο παρα με ειλκρινεις κουβεντες σαν αυτες που ακουσα εχθες......
Ποσο σε γεμιζει ενα απλο "μου ελειψες θωμακο" ιδιος οταν απο αυτο δεν περιμενεις τιποτα και δεν ζητας τιποτα εκτος απο αυτο που ηδη προσφερει απλοχερα...... ομορφια χωρις πρεπει και ενοχες!!!!!!!!!!!
Καλο χειμωνα λοιπον ...και ας ειναι αυτος ο χειμωνας η πιο μεγαλυ ανοιξη στην ζωη ολων μας

Δεν υπάρχουν σχόλια: