Δευτέρα 7 Ιουλίου 2008

Καλο καλοκαιρι!!!!!!

Και να που περασε αλλος ενας χειμωνας...
Με τα καλα του τα κακα του ..... τα ομορφα και τα ασχημα του
Η ζωη εχει ενα κακο συνηθειο δεν σταματα ακομα και αν εμεις το θελουμε και μας γενιζει εκπληξεις ...
Ετσι ηταν και ο φετινος χειμωνας...
Μια νεα ζωη γεματη εκπληξεις καλος φιλους πολλα κακα μα και πολλες καλες στιγμες
Και τωρα μεσα ιουλιου πλεον σχεδον ενα χρονο μετα απο το ταξιδακι μου στην Ιταλια λεω περναω καλα
Εφτιαξα το σπιτι μου και επιτελους εχω οτι μπορει να ζητησει καποιος απο τα απλα και καθημερινα του
Εχω υγεια ανθρωπους να με αγαπουν και να με προσεχουν που τους αγαπαω τους νιαζομαι και τους προσεχω καλους φιλους τριγυρω μου το ΔΙΚΟ μου σπιτι οπως το ηθελα και σχεδια για το μελλον
Τα 30 μου εφεραν τεραστιες αλλαγες τεραστιες αποφασεις αν και κατα βαση εμεινα ο ιδιος και απαραλλακτος
Χαζορομαντικος μα και πολυ σκληρος εαν χρειαστει...
Το μονο που αλλαξε......η σκηνη της παραστασης και οι ηθοποιοι το εργο παντα ιδιο
ΖΗΣΕ ΤΗΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ

1 σχόλιο:

Because of you... είπε...

Ωπα ωπα!! Τι ειδα παρακατω??? Ντουμπαι???

Ναι αλλα φωτος δε βλεπω και ανησυχω!!!!

Χαρηκα πολυ για τα νεα σου καρδια μου! Ηθελα πολλες φορες να σε παρω τηλ. αλλα με ξερεις εμενα, ειχα κανει τη νυχτα μερα και ολο κατι τετοιες καμμενες ωρες το σκεφτομουν!

Μια χαρη μονο.. στους ανθρωπους που λες οτι σε αγαπουν... βαλε κι εμενα.. Δε θα μπορουσα να ειμαι αυτη που ειμαι χωρις τη βοηθεια σου....