Σάββατο 1 Μαρτίου 2008

Περι Φιλιας Ο λογος

Φιλια.... Για μενα λεξη δυσκολη, ποσο μαλλον να βιωθει στην πραξη
Φιλιες ανδρων καταστασεις πραγματικες αληθινες και διχως υστεροβουλια...
Φιλοι μας ειναι οι ανθρωποι που πανω τους καθρεφτιζουμε τον εαυτο μας και ειναι ενας καθρετης που δεν λεει ποτε ψεματα.....
Οι παλιοι ελεγαν δειξε μου τους φιλους σου να σου πω ποιος εισαι και δεν θεωρω πως το ελεγαν τυχαια....
Ο Φιλος ειναι εκει παντα σε χαρες και λυπες ειναι εκει να σε ακουσουν και πολλες φορες να σε κρινουν να σου πουν την γνωμη τους να σε παρηγορησουν να σε αποδεκτουν..
Να σε βοηθησουν οταν εισαι πεσμενος να μοιραστουν την τρελα σου τις χαρες σου τους τις λυπες σου.
Στην ζωη μου ειχα πολλους γνωστους ολοι τριγυρο μου με σκοπο κατι να κερδισουν κατι να παρουν.
Μα μου εδωσε και 2-3 καλους αδερφικους πιστους φιλους απο εκεινους που και χρονια να εχεις να τους δεις ξερεις πως ειναι εκει για σενα
Μετα απο μια κακη περιοδο στην ζωη μου ξαναβρηκα εναν απο αυτους και απο τοτε ζουμε μαζι τοσο καλα οσο θα επρεπε να ημασταν τα 20 χρονια που ξερουμε ο ενας τον αλλον.
Και ειμαι εκει για μενα στα δυσκολα και στα ευκολα του οπως ειναι και αυτος για μενα στα καλα αλλα και στα κακα που με διεπουν αυτους τους 9 ομολογουμενως δυσκολους μηνες που περναω.....
Γι αυτους τους ανθρωπους μπορω να γινω θυσια δεν με νοιαζει τιποτα οτι και εαν χρειαστουν οτι και να ειναι αυτο θα τους το δωσω απλοχερα...Αν και συνηθως ζητουν το πιο απλο ενα χαμογελο :) και να ξερουν πως ειμαι καλα :)
Σε αυτους τους ανθρωπους χρωσταω ενα μεγαλο ευχαριστω
αυτο ειναι φιλος για μενα να εισια εκει χωρις να κρινεις η να αποζητας να κριθεις

2 σχόλια:

Because of you... είπε...

Ευχομαι ολοψυχα αδερφουλη μου να ειναι διπλα σου για το υπολοιπο της ζωης σου...

Γιατι απο αυτους περνουμε δυναμη να συνεχισουμε και να γινουμε ακομα καλυτεροι.. Ακομα κι οταν πιασουμε πατο, αυτοι θα ειναι που θα μας βοηθησουν να συνειδητοποιησουμε την αξια του να "ξανανεβουμε"..

Τα φιλια μου κι ενα υστερογραφο που γραφει οτι θα ειμαι παντα εδω αν ποτε με χρειαστεις...

Ανώνυμος είπε...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Smartphone, I hope you enjoy. The address is http://smartphone-brasil.blogspot.com. A hug.